Relacje z mediami w czasie pandemii
Pandemia koronawirusa trwa już prawie rok, ale życie i działania organizacji toczą się dalej. Nie straciły na wartości, a niekiedy stały się jeszcze ważniejsze społecznie. To, co jednak się zmieniło, to sposób komunikacji z mediami. Podczas szkolenia poznacie skuteczne metody kontaktu z dziennikarzami w czasach, w których mało kto siedzi w redakcji. Otrzymacie także m.in. wskazówki dotyczące tego jak napisać najlepszą informację prasową, która przebije się przez koronawirusowe tematy oraz co robić, by utrzymywać efektywne relacje z mediami.
Ewa Babicka
Specjalistka ds. public relations. Od 9 lat związana z sektorem organizacji pozarządowych. Koordynowała działania komunikacyjne i promocyjne m.in w Fundacji SYNAPSIS oraz Stowarzyszeniu WIOSNA (w projektach SZLACHETNA PACZKA i AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI), gdzie współtworzony przez nią projekt został nagrodzony tytułem Kampanii Społecznej Roku i nagrodą Kreatura 2016. Jest współzałożycielką lokalnego Stowarzyszenia JES i organizatorką licznych wydarzeń i zbiórek charytatywnych. Przed Propsy PR pracowała w agencjach PRowych, gdzie wspierała marki w zakresie komunikacji zewnętrznej, współpracy z mediami i działań w social mediach.
Szkolenie zakłada część teoretyczną przeplataną ćwiczeniami wykonywanymi przez uczestników. Podczas szkolenia podejmowane będą następujące kwestie:
Jak wygląda świat mediów w czasie koronawirusa?
Jak pracuje dziennikarz?
Jak wybrać temat, który przebije się przez bieżące tematy koronawirusa?
Dobór kanałów komunikacji
Ćwiczenie praktyczne: jak mówić o swoim projekcie (z indywidualną informacją zwrotną)
Jak napisać interesującą informację prasową?
Co powinien zawierać pakiet prasowy?
Jak przygotować i realizować tzw. follow up?
UWAGA!
Przed szkoleniem każdy z uczestników powinien przygotować sobie temat, ktrórym chciałby zainteresować dziennikarza/media oraz pomysł na to w jaki sposób ich do tego przekonać.
DLA KOGO?
Dla wszystkich, którzy zajmują się komunikacją zewnętrzną w organizacji pozarządowej, przedsiębiorstwie społecznym, startupie pozytywnego wpływu, i chcą skutecznie promować swoje projekty w mediach
Liczba miejsc na szkoleniu jest ograniczona. Kto pierwszy – ten lepszy!
SPODZIEWANY EFEKT KOŃCOWY:
√ Wsparcie merytoryczne i kompetencyjne pracowników zajmujących się komunikacją
√ Wsparcie w nawiązywaniu, prowadzeniu i urzymywaniu kontaktu z dziennikarzami
√ Doświadczenie w przeprowadzeniu przez proces od stworzenia tresći do jakościowej publikacji
CZAS I MIEJSCE:
ok. 3 godzin z przerwą
platforma Google Meet (każdy uczestnik dostanie link do spotkania)
Termin: środa, 3 mara 2021 r. godz. 10.00-13.00
CENA STANDARDOWA
399 zł brutto