Osoby powyżej 50. roku życia są grupą szczególnie narażoną na utratę miejsc pracy lub konieczne przekwalifikowanie, m.in. w wyniku rozwijającej się cyfryzacji. Mimo gotowości i zaangażowania w zdobywanie kolejnych doświadczeń i uprawnień, specjaliści i specjalistki nie otrzymują szansy na wykazanie się w nowej roli. Inkubator inicjatyw społecznych TransferHUB odpowiada na aktualne wyzwania, jakie stoją przed długoletnimi pracownikami i pracowniczkami. Celem prowadzonych działań było wypracowanie nowatorskich rozwiązań w zakresie zatrudnienia i przyszłości rynku pracy.
Zadaniem zespołu Propsy PR było dotarcie do kluczowych grup odbiorców w celu zaproszenia ich (lub ich otoczenia) do rekrutacji do programu TransferHUB. Zespół agencji opracował pocztówkę-rakietę, która następnie była publikowana w swoich social mediach. Pocztówkę upublicznili m.in. prof. Bolesław Rok, Marek Szymaniak, dziennikarz i reportażysta czy Jarmiła Rybicka, socjolożka i aktywistka społeczna) - publikacje wygenerowały reakcje użytkowników, popularyzując inkubator inicjatyw społecznych. Dodatkowo w ramach kampanii komercyjnej informacja o prowadzonych działaniach TransferHUB pojawiła się w serwisach: MamStartup, Strefakobiet.pl i Mycompany.pl.