Stowarzyszenie mali bracia Ubogich to międzynarodowa organizacja, która powstała we Francji w latach 40, a w Polsce działa od 2002 r. i ma pod opieką ponad 450 seniorów z ośmiu miast Polski. Stowarzyszenie na co dzień wspiera osoby starsze, samotne poprzez aktywność wolontariuszy. W czerwcu 2021 r. zaangażowało zespół Propsy PR do przeprowadzenia kampanii „Wakacje jednego dnia”, której celem było umożliwienie samotnym seniorom spędzenia dnia poza domem. Do zadań agencji należało wyprodukowanie spotu wideo, który pokaże problem samotności starszych osób. Agencja przygotowała koncepcję na spot, następnie zajęcia się produkcją i postprodukcją.
W ramach współpracy agencja odpowiedzialna była za praca przy stworzeniu strony dedykowanej kampanii oraz materiałów wizualnych. Kolejnym etapem działań było przeprowadzenie dwóch kampanii medialnych, których celem było nagłośnienie tematu samotności seniorów i celów akcji społecznej. W wyniku działań zespół pozyskał publikacje w ogólnopolskich mediach ogólnoinformacyjnych, lifestylowych, kulturalnych, społecznych, m.in. RMF Classic, Gazeta.pl Kobieta, Polskie Radio 3, Wyborcza.pl i Ofeminin.pl.