AML to skrót od Anti-Money Laundering i oznacza przeciwdziałanie praniu pieniędzy. Pojęcie to obejmuje wszystkie działania podejmowane przez organizacje świadczące usługi finansowe (głównie przez banki), mające na celu wyeliminowanie zjawiska prania pieniędzy.
NatWest to jeden z największych banków w Wielkiej Brytanii. W Polsce zatrudnia specjalistów od AML, monitorowania przestępstw finansowych, analityki danych i innych. Dział Financial Crime & Controls w ramach NatWest od lat prowadzi procesy mające na celu monitorowanie takich procederów przestępczych, przeciwdziałając nielegalnym praktykom finansowym w Wielkiej Brytanii.
Do zadań agencji należała promocja działalności NatWest Group w Polsce w aspekcie przeciwdziałania praniu pieniędzy. Cel został zrealizowany przez przeprowadzenie kampanii medialnej oraz briefu medialnego z ekspertami banku m.in. w kontekście nowelizacji ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu w kontekście zmian legislacyjnych w krajach Unii Europejskiej.
W ramach realizacji działań media relations pozyskaliśmy blisko 150 publikacji w mediach ogólnopolskich m.in. pap.pl, Polskie Radio Program 3, gazetafinansowa.info.pl, polskieradio24.pl, ksiegowosc.infor.pl, bankier.pl, wnp.pl, portalsamorzadowy.pl, biznes.interia.pl, pb.pl.
Szacunkowy ekwiwalent reklamowy wszystkich publikacji wyniósł 678 601 zł, a dotarcie osiągnęliśmy na poziomie 915 173 kontaktów.