Influencer marketing aplikacji “Dobre Zakupy” – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
Influencer marketing aplikacji “Dobre Zakupy”

Opis projektu

Jak robić odpowiedzialne zakupy? Na to pytanie odpowiedziała Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie, tworząc aplikację „Dobre Zakupy”. W ten sposób konsumenci i konsumentki mogą korzystać z „podręcznej ściągawki”, która spośród wielu globalnych i lokalnych marek pomaga wybrać te najbardziej przyjazne dla środowiska i odpowiedzialne społecznie. 

Zespół Propsy PR wspomógł promocję apki, nawiązując kontakt z influencerami_kami. Naszym zadaniem było stworzenie bazy influencerów_ek, którzy_e łączą wartości odpowiedzialnej konsumpcji i są bezpośrednio lub pośrednio powiązani_e z tematyką aplikacji Dobre Zakupy, oraz przeprowadzenie negocjacji i obsługa współprac. 

W wyniku naszych działań, o „Dobrych Zakupach” opowiedzieli na swoich instagramowych profilach Agnieszka Pocztarska (@czytamyetykiety), Eryk Wałkowicz (@ervegan) oraz Kasia Wągrowska (@kasia_ograniczam się). Posty, relacje na Instagramie, publikacje wideo o aplikacji „Dobre Zakupy” na kontach influencerów_ek dotarły do 126 547 odbiorców. 

Szczegóły projektu

TERMIN

wrzesień-październik 2022

KLIENT:

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie

STRONA:

https://dobrezakupy.ekonsument.pl/

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik