W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Ziemi Zespół agencji wsparł Centrum Edukacji Obywatelskiej w organizacji wydarzenia online Klimatyczny Dzień Ziemi.
Projekt skierowany był do młodzieży szkolnej oraz nauczycieli i nauczycielek. Celem wydarzenia było uświadomienie odbiorcom, że zamiast zbierać śmieci, możemy nauczyć się, jak postępować by ich w ogóle nie było. W Dniu Ziemi młodzież oraz nauczyciele i nauczycielki spotkali się z ekspertami i ekspertkami w ramach cyklu spotkań i praktycznych warsztatów, podczas których mogli dowiedzieć się, jak codzienne wybory, w szkole i w domu wpływają na klimat i naszą planetę. Dodatkową atrakcją był konkurs dla uczestników, który polegał na pokazaniu w social mediach, jak zdobyta wiedzę można wdrożyć w życie.
Po stronie agencji było przygotowanie koncepcji na wydarzenie online, ustalenie programu oraz planu promocji, a także przygotowanie komunikatów do mediów społecznościowych wraz z grafikam, który miały skutecznie wypromować tę akcję. W ramach działań agencja nawiązała współpracę z influencerkami: Katarzyną Wągrowską – autorka popularnego bloga Ograniczam się oraz książki „Życie zero waste. Żyj bez śmieci i żyj lepiej”, Sylwią Majcher - edukatorką i autorką książki „Gotuję nie marnuję. Kuchnia zero waste po polski”, a także Anną Piętą – aktywistką społeczną i ekspertką od zrównoważonej mody. Zespół agencji wypromował wydarzenie online poprzez mailing do szkół, które było zaproszeniem dla nauczycieli.
W wyniku działań agencja pozyskała łączną liczbę odbiorców całego wydarzenia na poziomie 68 841 osób. W spotkaniach live z ekspertkami wzięło średnio 150 osób.