Zanieczyszczenie powietrza, choć nie zawsze jest widoczne, może być śmiertelnym zagrożeniem. Każdego roku około 7 milionów ludzi na całym świecie umiera przedwcześnie z wyniku dramatycznie złej jakości powietrza. Z tego powodu w Światowy Dzień Środowiska wystartowała kampania społeczna “Zielona Wstążka #DlaPlanety”. Jej celem było zwiększenie świadomości społecznej na temat problemu zanieczyszczonego powietrza oraz pokazanie, jak nasze codzienne wybory wpływają na jego jakość.
Podczas kampanii społecznej “Zielona Wstążka #DlaPlanety” na rondzie de Gaulle’a słynna palma Rajkowskiej uschła na znak tego, że nawet sztuczna palma usycha w zanieczyszczonym powietrzu, m.in. Pałac Kultury i Nauki, most Śląsko-Dąbrowski w Warszawie, poznański Ratusz czy katowicki Spodek zostały podświetlone na zielono. Organizatorzy kampanii namawiali społeczeństwo do składania EKOpostanowień, przypinania zielonych wstążek symbolizujących troskę o stan środowiska przyrodniczego. Została uruchomiona specjalna strona www.dlaplanety.pl, na której udostępniono informacje merytoryczne. Zorganizowano też debaty, na których spotkali się ze sobą przedstawiciele administracji rządowej i samorządowej, eksperci, przedsiębiorcy, młodzi ludzie oraz przedstawiciele międzynarodowych instytucji.
W ramach współpracy przy kampanii PROPSY PR pozyskało kilku patronów medialnych: Magazyn Miasta, Wprost, RMF Classic, Wydawnictwo TOR jako. Działania media relations czy na rzecz publikacji tekstów publicystycznych, dystrybucja informacji prasowej oraz follow up sprawiły, że agencja pozyskała 177 publikacji. Informacje na temat kampanii społecznej pojawiły się m.in. w takich tytułach jak: TVN, RDC, TOK FM, Radio Kolor, Radio Zet, Polskie Radio Dwójka, Polskie Radio Czwórka, Radio RMF FM, RMF Classic, Wprost, Gazeta Wyborcza Stołeczna, Polska The Times oraz w licznych serwisach internetowych. PROPSY PR odpowiadała także o obsługę medialną dwóch wydarzeń medialnych - debaty młodych oraz debaty eksperckiej.