Współcześni architekci muszą mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Ich projekty oprócz dostarczania walorów estetycznych, powinny być funkcjonalne, przyjazne środowisku, a także odpowiedzialne społecznie. Dlatego Konkurs TEORIA oraz Stypendium PRAKTYKA, organizowane przez Fundację im. Stefana Kuryłowicza wspierają i nagradzają młodych architektów poszukujących nowych sposobów kształtowania ładu architektoniczno-urbanistycznego.
Agencja przeprowadziła dwie kampanie medialne - zapowiadającą wydarzenie i relacjonującą finał konkursów. Komunikacja medialna skupiona była na pozyskaniu publikacji w tytułach architektonicznych oraz w mediach ogólnoinformacyjnych. Pozyskaliśmy ponad 50 publikacji medialnych m.in. w Chilli Zet, Polskie Radio Czwórka, RDC, Brief.pl, Bryła.pl, Architektura Murator, Architektura i Biznes, Property Design, Nowa Warszawa. W ramach promocji Konkursu TEORIA i Stypendium PRAKTYKA agencja przeprowadziła, również działania z miękkiego marketingu bezpośredniego i pozyskała około 30 publikacji w kanałach informacyjnych wydziałów architektonicznych wyższych uczelni.