Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich codziennie pomaga osobom starszym cierpiącym na samotność. Jego działalność rozciąga się na tereny Mazowsza, Wielkopolski, Dolnego Śląska, Lubelszczyzny, Małopolski oraz Łodzi. Organizacja regularnie zapewnia spotkania oraz wycieczki, a także otacza opieką seniorów w momentach trudnych. Szczególną troską otacza ich również w okresie świątecznym, uznawanym za najpiękniejszy czas w roku.
Zadaniem zespołu agencji w tym projekcie było przeprowadzenie trzech kampanii medialnych - ogólnopolskiej, regionalnej, oraz lifestyle’owej, która została przeprowadzona w odpowiedzi na zbiórkę charytatywną youtuber’a Young Multiego na rzecz akcji “Podaruj Wigilię”. Celem kampanii było pozyskanie publikacji medialnych w kluczowych mediach z wezwaniem do wpłat i wsparcie działań fundraisingowych na rzecz akcji “Podaruj Wigilię”.
W wyniku naszych działań pozyskane zostały publikacje m.in. w: gazecie FAKT, Polskim Radiu Program 1, Onet Kobieta, Gazecie Polskiej.