Promocja Budżetu Obywatelskiego w Dzielnicy Targówek w Warszawie – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
Promocja Budżetu Obywatelskiego w Dzielnicy Targówek w Warszawie

Opis projektu

Co młodzi ludzie chcieliby zmienić w dzielnicy miasta, w której mieszkają? Przedstawiciele Urzędu Miasta w Dzielnicy Targówek w Warszawie zachęcali do składania autorskich projektów w ramach Budżetu Obywatelskiego. Młodzież mogła przedstawić m.in. pomysły na nowe stacje napraw rowerów, wybudowanie boiska do koszykówki, a nawet utworzenie warsztatów kulinarnych i zajęć z budowy dronów w szkołach oraz pobliskich domach kultury.

Zespół Propsy PR przygotował kampanię promocyjną Budżetu Obywatelskiego w social mediach - na Facebooku, Instagramie i TikToku. Akcja była skierowana do osób w wieku 15-29 lat. Posty i wideo o akcji dotarły do prawie 600 tys. użytkowników i użytkowniczek wspomnianych mediów społecznościowych.

 

Szczegóły projektu

TERMIN

grudzień 2022 – styczeń 2023

KLIENT:

Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Targówek

STRONA:

https://targowek.um.warszawa.pl/

Inspirownik 6/6. Jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

POBIERZ