Aplikacja łącząca graczy komputerowych, kampania społeczna o przeciwdziałaniu myślom samobójczym młodzieży czy aukcja sztuki dla zwierząt w schronisku. To tylko część projektów społecznych, które w roku szkolnym 2022/23, w ramach olimpiady Zwolnieni z Teorii, zrealizowało rekordowo prawie sześć i pół tysiąca młodych osób z całej Polski. Swoimi działaniami dotarli do blisko dziewięciu milionów osób. Podczas Wielkiego Finału 2023 poznaliśmy najlepsze zespoły i szkoły, które działały dla otoczenia i rozwijały kompetencje miękkie. W wydarzeniu wzięli udział oprócz uczniów i uczennic, również nauczyciele, pracodawcy oraz zaproszeni dziennikarze.
Zadaniem zespołu Propsy w tym projekcie było wypromowanie wyników olimpiady oraz pozyskanie i obsługa patronatów medialnych podczas wydarzenia finałowego. Obsługa polegała na pozyskaniu i obsłudze patronatów medialnych i realizacji świadczeń oraz przeprowadzeniu kilku kampanii medialnych ogólnopolskich i regionalnych podsumowujących wydarzenie, jak i całą rekordową edycję olimpiady.
Zespół agencji pozyskał i/lub obsłużył następujące patronaty medialne: Dyrektor Szkoły, Wirtualna Polska, Money.pl, Rzeczpospolita, Polsat News i Radio Eska. W ramach realizacji kampanii medialnych pozyskaliśmy ponad 700 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych przy wskaźniku AVE ponad 3 mln złotych w m.in. Polsat News, Radio Eska, Rzeczpospolita, Money.pl, Dyrektor Szkoły, TOK FM, Dziennik Zachodni, Gazeta Olsztyńska, Głos Wielkopolski, Gazeta Wyborcza Łódź, Gazeta Wyborcza Katowice, Polskie Radio RDC, Kurier Poranny, TVP Warszawa, TVP Wrocław, TVP Poznań, nto.pl, Dziennik Bałtycki, Cogito, Angora, Polskie Radio Czwórka, Dziennik Zachodni, Gazeta Wrocławska, WysokieObcasy.pl i wiele innych.