Powodzenie projektu często uzależnione jest od skutecznej komunikacji z jego interesariuszami_kami. Dzięki nowym mediom, komunikacja ta może być dwustronna, angażująca i efektywna. Tradycyjne media mówią do ludzi – social media z nimi rozmawiają.
Posiadamy bogate doświadczenie w komunikowaniu zarówno do dużych społeczności, jak i lokalnych wspólnot. Śledzimy trendy w marketingu internetowymi oraz możliwości technologiczne, jakie stwarzają nowe media.
Propsujemy głos NGO’S w social mediach. Poznaj tajniki kanałów komunikacji w social mediach, ich specyfiki, praktycznych narzędzi do tworzenia contentu oraz sposobów promocji online działań i marki organizacji:
Szkolenie „Komunikacja w social media” zakłada część teoretyczną, wyjaśniającą tajniki kanałów społecznościowych: Facebook, Instagram oraz Linkedin. Opisy działania algorytmów, specyfiki kanałów, praktycznych narzędzi do tworzenia contentu jak i sposobów organizacji pracy przy tworzeniu contentu do SM. Szkolenie zawiera strategiczne tajniki tworzenia i adaptowania komunikacji marki do kanałów SM.
Część praktyczna szkolenia zawiera zadanie na podstawie wcześniej zdobytej wiedzy teoretycznej.
RAMOWY PROGRAM:
· Strategia social media – punkt wyjścia
· Analiza SWOT – gdzie jest Twoja marka?
· Archetyp marki jako punkt wyjścia do komunikacji w SM
· Grupa docelowa – do kogo mówimy?
· Persony – dlaczego sama grupa docelowa nie wystarcza?
· Insight konsumencki – jak badać motywacje klientów i jak formułować insight
· Cel działań w social mediach – jak go ustalić (zasada SMART)
· Big Idea – skąd ją wziąć?
· Filary komunikacji – na czym oprzeć komunikaty w sm
· Key messages – jak sformułować kluczowe przekazy
· Ton of voice – jak mówić do swoich odbiorców
· Kanały komunikacji – charakterystyka (Facebook, Instagram, Linkedin) + promocja płatna poziom podstawowy
· Identyfikacja wizualna – jakie ma znaczenie? + narzędzia
· Tworzenie contentu do social media – jak to zrobić najbardziej efektywnie?
· Real Time Marketing – kiedy i jak go używać?
· Statystyki + raporty – jak pozyskiwać oraz interpretować wyniki?
· Zadanie praktyczne
· Omówienie zadania praktycznego
Wydarzenie przeprowadzane w Internecie, pod wieloma względami nie różnią się od tego, które odbywa się stacjonarnie. Jednakże ze względu na swoją specyfikę oraz brak bezpośredniego kontaktu z odbiorcami, działania organizacyjne jak i promocyjne, muszą zostać zdefiniowane na nowo.
Celem warsztatu oraz szkolenia jest nabycie podstawowych umiejętności planowania e-wydarzeń pod kątem optymalizowania ich promocji, której celem ma być przyciąganie potencjalnych odbiorców wydarzenia. Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli także przestrzeń do wymiany swoich doświadczeń w kontekście promocji e-wydarzeń oraz porównania efektów tych samych działań użytych w innych kontekstach lub sytuacjach.
RAMOWY PROGRAM:
Warsztat (z elementami dyskusji i wymiany doświadczeń): Jak promować szkolenia online – poziom początkujący.
· Diagnoza problemów przeprowadzonej promocji wydarzenia online przez uczestników.
· Analiza działań efektywnych.
Szkolenie (z elementami dyskusji): Jak promować szkolenia online – poziom zaawansowany.
· Planowanie etapów, inspiracje, efektywne narzędzia.
· Praktyczne wskazówki i rekomendacje.
Jak często oglądasz wideo w mediach społecznościowych? Czy lubisz podcasty i audycje radiowe? Nowoczesne elementy promocji to nie tylko słowo pisane, ale także elementy wideo i audio, które w zwłaszcza w mediach społecznościowych robią wielką furorę.
Celem warsztatu jest nabycie podstawowych umiejętności technicznych przez uczestników w zakresie nagrywania materiałów na kamerę i dyktafon własnego smarfona lub iPhone do użytku zewnętrznego. Podczas warsztatów uczestnicy będą poznają sposoby nagrywania, właściwego ustawiania kamery, przygotowania wypowiedzi.
UWAGA: szkolenie nie przewiduje nauki programów montowania filmów i dźwięków audio.
RAMOWY PROGRAM:
· Jak pracować z kamerą – przed obiektywem i za obiektywem (podstawy)
· Mikrofon radiowy – jak nagrywać do puszki w domowy sposób? Najistotniejsze rzeczy, których potrzebują dziennikarze radiowi
· Wystąpienia medialne: radio, TV – na żywo czy nagranie
· Wystąpienia publiczne/medialne w czasie pandemii – moje domowe studio nagrań
· Ćwiczenie z ustawienia laptopa podczas wypowiedzi online
· Ćwiczenie z nagrywania wypowiedzi na dyktafon
Szkolenie „Reklamy w META” zakłada część teoretyczną, w czasie której omówione zostaną podstawowe kwestie związane z promowaniem reklam na platformach Facebook oraz Instagram. W ramach szkolenia przeprowadzona zostanie również sesja odpowiedzi, na której omówimy pytania odnośnie kampanii, jakie przekażą nam wcześniej uczestnicy szkolenia.
RAMOWY PROGRAM:
· Promowanie postów na FB/IG: czy warto?
· Sposoby promocji postów na FB/IG (przycisk „Promuj post” i Menadżer Reklam)
· Cele reklamowe – szerokie omówienie poszczególnych celów reklamowych (w tym różnic między nimi) i jak je wykorzystywać w codziennej pracy
· Typy postów reklamowych i jak je dobrać do wybranego celu
· Czym jest remarketing na FB/IG i jak go stosować
· Jak dobrać grupę odbiorców?
· Omówienie niestandardowych i podobnych grup odbiorców (remarketing i look a like)
· Jak dobrać kreację?
· Jak analizować wyniki reklam na FB i IG?
· Sesja Q&A
Hejt uwielbia bierność i zobojętnienie. Kwitnie zwłaszcza w Internecie, gdzie fałszywe poczucie anonimowości i dystans hejtera od hejtowanego ośmiela do obrażania i szykanowania. Podczas warsztatu „Siła spokoju. Jak reagować na hejt w sieci?” nauczysz się, jak odpowiadać na hejterskie komentarze, by nie przesadzić i samemu nie zacząć hejtować hejtera.
RAMOWY PROGRAM:
· Granice wolności słowa
· Hejt, trolling i mowa nienawiści
· Reakcja adekwatna – czyli jaka?
· Jak odpowiadać na hejt?
· Wirtualne czyny i realne skutki – konsekwencje hejtu
· Ćwiczenia praktyczne: reakcja na hejterski komentarz
Anna Kiedrzyńska 508 107 171