Szkolenie: trening wystąpień publicznych online – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych

CEL SZKOLENIA

Trening wystąpień publicznych online

Obecnie spora część działań zawodowych przeniosła się do sieci. Jak w takim razie dobrze prowadzić szkolenia, dawać prelekcje i mówić o swojej organizacji przez internet? Wystąpienia publiczne to sztuka nie tylko sprawnego formułowania swoich myśli, wiedzy i przekazu, ale także opanowania stresu, swojego ciała oraz dobrego prezentowania się przed kamerą. Umiejętność występowania przed ekranem monitora może być kluczowa przy pozyskiwaniu partnera biznesowego, prowadzenia live’a czy e-wydarzenia.

Podczas praktycznego szkolenia uczestnicy przedstawią swoje 3-minutowe wystąpienia online, a ekspert Propsy PR przekaże informacje zwrotne (zarówno do treści, jak i formy przekazu), konstruktywną krytykę oraz przedstawi warte zapamiętania wskazówki na przyszłość. Zapozna uczestników także z wiedzą teoretyczną na temat efektywnych wystąpień online.

PROWADZĄCA

Anna Kiedrzyńska-Tui

Współzalożycielka Propsy PR – pierwszej w Polsce agencji PR dla NGO i projektów społecznych. Parę lat temu postanowiła, że zdobyte doświadczenie w PR chce spożytkować na wsparcie ludzi działających społecznie. Dlaczego? Ponieważ zależało jej, aby głos osób działających z misją był lepiej słyszalny w dyskursie publicznym.

Od kilku lat wspiera z sukcesem organizacje pozarządowe w zakresie komunikacji zewnętrznej, relacji z mediami, kampanii społecznych oraz sytuacji kryzysowych. Przeprowadziła wiele szkoleń dot. komunikacji zewnętrznej, wystąpień publicznych oraz konsultacji w zakresie kreowania wizerunku. Posiada 9-letnie doświadczenie w branży Public Relations. Pracowała na Uniwersytecie SWPS (w Biurze Prasowym nagrodzonym Złotym Spinaczem), na którym prowadziła działania w zakresie popularyzacji badań naukowych, a także e-PR: pierwszy uczelniany blog naukowy w Polsce (Strefa Psyche  SWPS) oraz komunikację z dziennikarzami przez Twittera. Pierwsze szlify zdobyła w Biurze Promocji m.st. Warszawy (w dziale komunikacji zagranicznej). Swoją wiedzą z zakresu Public Relations dzieli się ze studentami ucząc ich warsztatu PR oraz działań w mediach.

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie zakłada część teoretyczną przeplataną wystąpieniami uczestników. Podczas szkolenia podejmowane będą następujące kwestie:

  • Teoria: na czym polega dobre e-wystąpienie?

  • Ćwiczenia: wystąpienia publiczne online uczestników.

  • Najtrudniejszy pierwszy krok. Jak zacząć?

  • Jak być zrozumianym, kiedy mówię o „moim temacie”?

  • Pitching, przemowa czy elevator pitch – czym się różnią.

  • Dobra prezentacja: elementy składowe dobrej oprawy graficznej.

  • Ważne elementy składowe wystąpień publicznych: ciało, głos i treść.

  • Ćwiczenie: Jak opanować stres?

  • Dobre przemowy. Konstrukcja, argumenty, inspiracje, przykłady.

  • Jak nawiązać kontakt z publicznością online?

UWAGA!
Przed treningiem każdy z uczestników powinien przygotować 3-minutowe wystąpienie online (z prezentacją lub bez) na wybrany przez siebie temat. Następnie wygłosi je podczas szkolenia online.

DLA KOGO?
Dla wszystkich, którzy prowadzą spotkania, prelekcje, szkolenia, webinary oraz inne formy wystąpień online.

Szkolenie dla maksymalnie 10 osób. Kto pierwszy – ten lepszy!


SPODZIEWANY EFEKT KOŃCOWY:
√ Wsparcie merytoryczne i praktyczne osób występujących publicznie
√ Konsultacja merytoryczna do prezentacji
√ Wsparcie kompetencji miękkich w wystąpieniach online

CZAS I MIEJSCE:
ok. 3 godzin z przerwą
platforma Google Meet (każdy uczestnik dostanie link do spotkania)

Termin: czwartek, 28 stycznia 2021 r. godz. 10.00-13.00

CENA STANDARDOWA
479 zł brutto

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik