Raport „Mogę Wszystko. Co na to współcześni uczniowie” – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
Raport „Mogę Wszystko. Co na to współcześni uczniowie”

Opis projektu

Kształcimy ludzi, którzy boją się popełniać błędy - wyniki raportu wśród uczniów 

Popełnianie błędów świadczy o byciu niemądrym, a stawianie sobie celu jest równoznaczne z mówieniem o ocenach. To wnioski, które zwracają uwagę w badaniu “Mogę wszystko. Co na to współcześni uczniowie”. W ostatnim tygodniu roku szkolnego 2023/2024 Fundacja Teach for Poland publikuje raport z pierwszego pilotażowego badania dzieci i młodzieży, którego celem było zmierzenie kompetencji związanych z poczuciem możliwości u młodzieży – nastawieniem, że wszystko jest możliwe.

Wyniki tego badania podkreślają potrzebę zmiany w postrzeganiu edukacji, co zbiega się z misją Fundacji, która stara się zmieniać postrzeganie zawodu nauczyciela wśród pokolenia Z. Coraz mniej młodych ludzi wybiera studia pedagogiczne, dlatego Fundacja dąży do zachęcenia ich do tego zawodu, pokazując korzyści, możliwości i wartości związane z nowoczesnym nauczaniem oraz zwiększając świadomość na temat potrzeb edukacyjnych przyszłości.

W tym projekcie zadaniem zespołu agencji było wypromowanie raportu “Mogę Wszystko. Co na to współcześni uczniowie” w mediach ogólnopolskich. Cel został zrealizowany przez przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii medialnej. W ramach realizacji działań media relations pozyskaliśmy blisko 100 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych takich jak m.in. Polskie Radio 24, TOK FM, Polskie Radio Program 3, telewizja WTK, pokazując, że kompetencje liderskie u nauczycieli i nauczycielek są niezbędne i potrzebne aby wspierać rozwój potencjału współczesnej młodzieży.

 

 

 

 

 

Szczegóły projektu

TERMIN:

czerwiec 2024

KLIENT:

Fundacja Teach for Poland

STRONA:

https://teachforpoland.org/

 

 

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik