Fundacja EduMind zajmuje się popularyzacją uważności jako metody redukowania stresu, budowania odporności psychicznej i regulowania emocji w szkole. Propsy PR w lutym 2021 r. wsparła Fundację EduMind w rozwoju grupy dyskusyjnej na Facebooku “Uważność dla nauczycieli”, której celem jest przybliżenie osobom pracującym z dziećmi i młodzieżą praktyki uważności (ang. mindfulness), aby mogli w pełni korzystać z życia, wspierać dzieci oraz siebie nawzajem.
Celem działań Propsy PR była aktywizacja grupy, promowanie jej w środowisku nauczycieli oraz pozyskanie nowych członków. W ramach działań agencja przeprowadziła audytu treści na grupie pod kątem efektywności promocyjnej i przygotowała rekomendacje zmian odnośnie regulaminu, opisu grupy, treści i formy komunikatów. Przedmiotem analizy agencji była również forma i skuteczność spotkań na żywo.
W wyniki działań agencji grupa w ciągu miesiąca zanotowała przyrost ponad 100 nowych członków.