Fundacja Bęc Zmiana łączy środowiska architektury, sztuk wizualnych, projektowania, miejskiej wyobraźni, wspiera rozwój kultury współczesnej, badań naukowych dotyczących współczesności oraz rozpoznania potencjału przestrzeni publicznej. Wydawnictwo Bęc Zmiana wydaje magazyn kulturalny „Notes na 6 tygodni” oraz książki, takie jak bestsellerowy komiks Pénélope Bagieu „Tupeciary”. Fundacja organizuje wystawy, dyskusje, konferencje, konkursy dla artystów, architektów i projektantów, prowadzi badania i tworzy raporty. Misję szerzenia wiedzy realizuje w księgarni Fundacji Bęc Zmiana przy ul. Mokotowskiej 65 w Warszawie.
Od marca do maja 2021 roku pracownicy Propsy PR założyli od postaw i rozwijali konto Fundacji Bęc Zmiana na platformie społecznościowej LinkedIn. Stworzyliśmy strategię i plan komunikacji, który pozwolił pracownikom fundacji realizować założenia biznesowe. Projektowaliśmy posty, które dotyczyły obszaru, w którym biznes spotyka się z kulturą nowoczesną. Innowacje, działalność ekspercka i edukacyjna Fundacji były głównymi tematami publikacji. Dzięki ciekawym treściom profil zdobył w bardzo szybkim czasie szerokie grono odbiorców.