Fundacja Teach for Poland to organizacja non-profit założona w 2019 roku. Jest częścią międzynarodowej sieci Teach For All, która działa w 61 krajach na całym świecie i wykształciła już ponad 65 000 młodych liderów edukacyjnych, jacy wpłynęli na edukację i doświadczenie życiowe ponad 6 milionów uczniów. Teach for Poland pokazuje w praktyce, na czym polega liderstwo w edukacji, oferując dwuletni Program Rozwoju Eduliderstwa dla nauczycieli szkół publicznych - “EduLider”
Zadaniem Propsy PR było zrealizowanie kampanii medialnej o programie “EduLider”. Dystrybucja skierowana była do ogólnopolskich, małopolskich i wielkopolskich mediów. Celem działań było:
W efekcie pozyskaliśmy 30 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Szacunkowy ekwiwalent reklamowy - AVE to 358 418 zł, dotarcie publikacji medialnych kształtuje się na poziomie 275 876 kontaktów, a zasięg to 8 479 243 osoby. Wybrane publikacje medialne: Gazeta Wyborcza, Radio Eska Warszawa, Polskie Radio 24.