CZEKAMY NA CIEBIE – DOŁĄCZ DO ZESPOŁU PROPSY PR! – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych

W naszym zespole wierzymy, że głos społeczeństwa obywatelskiego, aktywnych osób działających społecznie i „światozmieniaczy_ek” powinien być lepiej słyszalny w debacie publicznej. Co więcej – z pełną energią działamy w tym zakresie każdego dnia. Prowadzimy relacje z mediami tradycyjnymi, obsługujemy social media i prowadzimy kampanie społeczne. Tworzymy strategie, prowadzimy szkolenia, doradzamy w kwestiach wizerunkowych i wspieramy w sytuacjach kryzysowych. Właśnie teraz szukamy nowej osoby do zespołu. Zobacz, kogo poszukujemy i wyślij swoje zgłoszenie, jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie.

Specjalista_tka ds. PR

Od 6 lat zajmujemy się PR, social mediami, relacjami z otoczeniem i budowaniem strategii głównie dla organizacji pozarządowych i podmiotów działających społecznie. Tworzymy różnorodny zespół, dzielimy się zadaniami według naszych specjalizacji i wspieramy w poszerzaniu horyzontów. Dołącz do nas i rób z nami projekty, które serio zmieniają świat. Dowiedz się o nas więcej na stronie www.propsypr.pl oraz na naszych social mediach: FB i Li.

Jakie będą Twoje zadania?

  • kompleksowe i samodzielne prowadzenie działań w zakresie public relations dla kilku klientów, od pomysłu przez realizację kampanii medialnych po raportowanie [samodzielna obsługa zakłada przejęcie klienta od momentu podpisania umowy po zakończenie obsługi w momencie oddania raportu finalnego];
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami, w tym m.in. pozyskiwanie patronów medialnych;
  • tworzenie materiałów prasowych o tematyce np. społecznej, edukacyjnej, naukowej, politycznej, biznesowej, ekologicznej i kulturalnej;
  • prowadzenie konsultacji w zakresie budowania marki i udzielanie rekomendacji dla organizacji współpracujących z agencją;
  • współtworzenie strategii komunikacji i marki dla klientów, od audytu do koncepcji;
  • tworzenie od podstaw wizji i koncepcji działań dla potencjalnych klientów agencji (wsparcie koncepcyjno-merytoryczne procesu new business);
  • tworzenie copy do mediów społecznościowych klientów agencji [content design].

Szukamy osoby, która:

  • ma min. 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w PR (w organizacji lub agencji), ESG, CSR, promocji, komunikacji, mediach, samodzielnej obsłudze klienta lub prowadzenia projektu;
  • posiada doświadczenie w współtworzeniu strategii komunikacji i/lub marki;
  • jest zadaniowa, odporna na stres, asertywna, komunikatywna i lubi ludzi;
  • zna i śledzi aktualne trendy w branży kreatywnej, doniesienia w mediach oraz ma wypracowane relacje z dziennikarzami edukacyjnymi, społecznymi, biznesowymi oraz z innych obszarów tematycznych;
  • świetnie pisze teksty dłuższe niż 300 znaków bez spacji tj. informacja prasowa, teksty opinii itp.;
  • z chaosu tworzy plan na wdrożenie w życie, a do tego umie zaangażować innych do działania, efektywnie zarządza sobą w czasie;
  • myśli krytycznie i proaktywnie szuka rozwiązań na zaistniałe problemy;
  • lubi autonomię i samodzielność, jest odpowiedzialna i gotowa do podejmowania decyzji;
  • posługuje się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym na poziomie min. B2;
  • ma wyczucie estetyczne i stylistyczne przydatne przy tworzeniu postów w social mediach;

Mile widziana będzie:

  • aktywność społeczna lub zainteresowanie działaniami społecznymi;
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub otwartość na współprowadzenie ich, a w niedalekiej przyszłości na ich samodzielne prowadzenie;
  • doświadczenie w zarządzaniu kontami na social mediach firmowych.

Proponujemy:

  • samodzielne stanowisko i możliwość rozwoju na jasno określonych zasadach w organizacji z rozwiniętą kulturą konstruktywnego feedbacku i obowiązującą komunikacją bez przemocy;
  • pracę hybrydową na pełny etat (w biurze na Saskiej Kępie w Warszawie – ok. 20 minut od Dworca Centralnego jadąc transportem publicznym);
  • pracę na pełnym etacie, zatrudnienie w formie umowy o pracę lub innej, jak wolisz;
  • możliwość udziału w programie rozwojowym, szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;
  • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej;
  • różnorodną pracę przy tematach ważnych społecznie z zaangażowanym zespołem;
  • możliwość współpracy ze zróżnicowanymi tematycznie organizacjami pozarządowymi i biznesem wrażliwym społecznie.

Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Wypełnij krótki formularz online i zgłoś swoją osobę do procesu rekrutacji.

Harmonogram rekrutacji:

  1. Weryfikacja zgłoszeń – do 25 października 2023 r.
  2. I etap: więcej informacji o stanowisku pracy, zebranie portfolio
  3. II etap: spotkanie z zarządem
  4. III etap: zadanie rekrutacyjne
  5. III etap: spotkanie z zespołem – do 31 października 2023 r.
  6. Finał rekrutacji – do 6 listopada 2023 r.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, pisz śmiało: rekrutacja@propsypr.pl

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik