Akcja “Wakacje jednego dnia 2022”

Opis projektu

Samotność to rosnący problem, z którym zmaga się obecnie około jedna trzecia ludzi, przy czym jedna osoba na 12 jest dotknięta w sposób poważny - informują naukowcy z Uniwersytetu Sydney w 2022 r. Seniorzy z różnych powodów nie mają obok siebie bliskich, dzieci czy wnuków. Przez to może brakować im relacji, z których inni czerpią szczęście i w których szukają pocieszenia w gorszy dzień. Wpływa to negatywnie na ich samopoczucie. Takimi osobami opiekują się wolontariusze Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, którzy organizują seniorom wycieczki w ramach akcji Wakacje jednego dnia. Umożliwiają podopiecznym skorzystanie z pięknej pogody i przerwanie rutyny. 

Zadaniem zespołu agencji w tym projekcie było wsparcie kampanii fundraisingowej Stowarzyszenia poprzez wypromowanie akcji w mediach ogólnopolskich i lokalnych. Cel został zrealizowany przez przeprowadzenie dwóch kampanii medialnych ogólnopolskich i jednej regionalnej. 

W ramach realizacji działań media relations pozyskaliśmy 130 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych m.in. Polsat News, Onet.pl, Radio Zet, Radio Maryja, TVP3 Kraków, TVP Info, KAI, gosc.pl, zwierciadlo.pl, TOK FM, Polskie Radio Lublin, Polskie Radio Łódź, Polskie Radio Program 1, Magazyn Pismo.

 

 

 

Szczegóły projektu

TERMIN:

czerwiec-sierpień 2022

KLIENT:

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich

STRONA:

www.malibracia.org.pl/wakacje