Samotność to rosnący problem, z którym zmaga się obecnie około jedna trzecia ludzi, przy czym jedna osoba na 12 jest dotknięta w sposób poważny - informują naukowcy z Uniwersytetu Sydney w 2022 r. Seniorzy z różnych powodów nie mają obok siebie bliskich, dzieci czy wnuków. Przez to może brakować im relacji, z których inni czerpią szczęście i w których szukają pocieszenia w gorszy dzień. Wpływa to negatywnie na ich samopoczucie. Takimi osobami opiekują się wolontariusze Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, którzy organizują seniorom wycieczki w ramach akcji Wakacje jednego dnia. Umożliwiają podopiecznym skorzystanie z pięknej pogody i przerwanie rutyny.
Zadaniem zespołu agencji w tym projekcie było wsparcie kampanii fundraisingowej Stowarzyszenia poprzez wypromowanie akcji w mediach ogólnopolskich i lokalnych. Cel został zrealizowany przez przeprowadzenie dwóch kampanii medialnych ogólnopolskich i jednej regionalnej.
W ramach realizacji działań media relations pozyskaliśmy 130 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych m.in. Polsat News, Onet.pl, Radio Zet, Radio Maryja, TVP3 Kraków, TVP Info, KAI, gosc.pl, zwierciadlo.pl, TOK FM, Polskie Radio Lublin, Polskie Radio Łódź, Polskie Radio Program 1, Magazyn Pismo.