Kąpiel w plastiku zamiast morzu. Badacze alarmują, że około 70 proc. śmieci nad Bałtykiem to właśnie plastik. Jeśli nic się nie zmieni, to już niedługo wakacje na polskiej plaży mogą stać pod znakiem zapytania. Na szczęście problem ten dostrzega polska młodzież, która aktywnie przeciwdziała, realizując tysiące projektów społecznych w ramach olimpiady Zwolnieni z Teorii. Już prawie co piąty projekt dotyczy wyłącznie ekologii.
Zadaniem zespołu agencji było przeprowadzenie 2 kampanii medialnych, współpraca z influencerką, publikacja artykułu natywnego oraz pozyskanie publikacji merytorycznej, których celem było informowanie o zaangażowaniu młodych ludzi w działalność dla klimatu i środowiska w ramach programu “Mniej plastiku” powstałego ze współpracy Fundacji Zwolnieni z Teorii i Lidl Polska.
W ramach media relations pozyskaliśmy ponad 7- publikacji medialnych m.in., portalspozywczy.pl, Noizz, Super Express, Polskie Radio RDC Warszawa, Radio Chilli Zet, Radio ESKA, Meloradio, Newonce, zwierciadlo.pl, Polskie Radio Program 3, Polsat News, Radio ZET i wiele innych.
Szacunkowy ekwiwalent reklamowy wszystkich publikacji wyniósł ponad 143 000 zł. Dotarcie osiągnęliśmy na poziomie ponad 2 mln kontaktów, a zasięg na poziomie ponad 1 mln osób.