Światowa produkcja mięsa cały czas rośnie. Szacuje się, że do 2029 roku zwiększy się o kolejne 40 milionów ton, osiągając poziom 366 milionów ton rocznie. Ten trend zauważalny jest także w Polsce, która w ostatnich 20 latach stała się jednym z największych producentów mięsa w Europie. Dziś w UE zajmuje pierwsze miejsce w produkcji mięsa drobiowego oraz odpowiednio czwarte i siódme miejsce pod względem produkcji wieprzowiny i wołowiny. W ostatnich dwóch dekadach produkcja tych trzech podstawowych rodzajów żywca w Polsce wzrosła o 75%. To niektóre z danych przedstawianych w „Atlasie Mięsa 2022” wydanym przez Fundację im. Heinricha Bölla w Warszawie we współpracy z Instytutem na rzecz Ekorozwoju.
Zadaniem agencji w tym projekcie była obsługa medialna konferencji prasowej, podczas której odbyła się premiera publikacji, oraz przeprowadzenie kampanii medialnej, której celem było budowanie świadomości na temat światowej produkcji mięsa i jej skutkach ubocznych dla klimatu i środowiska.
Po przeprowadzonych działaniach media relations przez agencję, na konferencję zaakredytowaliśmy aż 44 dziennikarzy z mediów ogólnoinformacyjnych i branżowych. W ramach realizacji kampanii medialnej pozyskaliśmy ponad 100 publikacji medialnych w mediach ogólnopolskich m.in. Onet, Interia, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Fakt, Tygodnik Powszechny, Polskie Radio, Radio TOK FM, Radio Chilli Zet, a także w mediach regionalnych: Dziennik Bałtycki, Meloradio, Radio Opole, Głos Wielkopolski, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Gazeta Wrocławska, Echo Dnia, czy w mediach branżowych: Przedsiębiorca Rolny, Nasza Rola, Ekobiznes.pl, StreafAgro.pl, Raportrolny.pl, Zycierolnika.pl.
Szacunkowy ekwiwalent reklamowy wszystkich publikacji wyniósł 787 813 zł. Dotarcie osiągnęliśmy na poziomie 1 980 272 kontaktów, a zasięg na poziomie 61 516 972 osób.
Wybrane publikacje medialne: TOK FM, Polskie Radio, Chillizet, onet.pl, zielona.interia.pl, noizz.pl, strefaagro.pl, gazetakrakowska.pl, teraz-srodowisko.pl.