Zielone upamiętnienia – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
Zielone upamiętnienia

Opis projektu

Zmiana klimatu oddziałuje na każdy aspekt naszego życia. Zielone upamiętnienia to idea zakładająca tworzenie miejsc pamięci w zgodzie z naturą. Takie rozwiązania promują organizatorzy_ki FestivALTu, działając na przecięciu sztuki alternatywnej, aktywizmu społecznego i edukacji. 

Zadaniem zespołu agencji w tym projekcie było zainicjowanie debaty publicznej na temat koncepcji zielonych upamiętnień poprzez działania PR i zainteresowanie odbiorców cyklem wydarzeń prezentujących twórcze i partycypacyjne sposoby upamietaniania w przestrzeni zielonej poprzez obsługę social media.

Zespół Propsy PR przeprowadził kampanię medialną, której efektem jest ponad 20 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Szacunkowy ekwiwalent reklamowy - AVE to 76 981 zł, dotarcie publikacji medialnych kształtuje się na poziomie 346 655 kontaktów, a zasięg to 6 204 242 osoby. Wybrane publikacje medialne: TOK FM, Radio Nowy Świat, Chillizet, gazetakrakowska.pl czy Polskie Radio Program 4.

Działania w social mediach polegały na realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej na Facebooku oraz promocji dedykowanych wydarzeń. W efekcie informacja o cyklu wydarzeń w ramach projektu dotarła do ponad 257 tys. osób, a ponad 1 250 osób zainteresowało się wydarzeniami z cyklu „Zielone Upamiętnienia”. 

 

Szczegóły projektu

TERMIN

wrzesień-styczeń 2023

KLIENT:

FestivALT

STRONA:

http://www.festivalt.com/pl-welcome/

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik