Jak dokonywać odpowiedzialnych wyborów zakupowych, dbając przy tym o środowisko i prawa człowieka? Tym zajmuje się Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie wyjaśniając, jak sprawdzić, czy moda jest naprawdę ekologiczna i nie degraduje planety, na czym polega odpowiedzialna konsumpcja żywności i jaki wpływ na zdrowie mają substancje w znanych produktach codziennego użytku.
Zadaniami zespołu Propsy PR było m.in. tworzenie edukacyjnych i świadomościowych postów/materiałów wideo na Facebooku i Instagramie. Oprócz tego agencja zajmowała się prowadzeniem i optymalizacją kampanii płatnych w social mediach. Dodatkowo jednym z projektowych działań, w których Propsy wspierały organizację, była pomoc przy pozyskaniu i współpracy z influencerami ekologicznymi oraz zajmującymi się tematami żywnościowymi w ramach promocji autorskiej aplikacji Kupuj Odpowiedzialnie.
Publikowane treści w mediach społecznościowych Fundacji śledzi łącznie 84 tys. użytkowników i użytkowniczek!