PR dla NGO, czyli trendy komunikacyjne – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych

Stworzyliśmy Trendbook PR, prognozujący jakie narzędzia i tematy będą najpopularniejsze w sektorze społecznym, by pokazać NGO, jak docierać z tematami społecznymi do odbiorców. 

Pochyliliśmy_łyśmy się nad zjawiskami oraz oszacowaliśmy_łyśmy w analizie jakościowej nadchodzące trendy, które będą aktualne w 2022 roku.

TrendBook podzielony jest na dwie kategorie: trendy według tematu i według narzędzi. Podejmowane tematy to kultura w mikroskali, post – Covid era, społeczeństwo oraz praca/biznes. Omawiane narzędzia to m.in. komunikacja włączająca, wideo, social media i influencerzy_ki.

– Wraz z pracą i nauką hybrydową lub zdalną nastąpił wzrost aktywności użytkowników internetu. Coraz częściej spędzamy czas w sieci i poświęcamy go na to coraz więcej. Wśród trendów pod kątem narzędziowym zespół Propsy wyznaczył m.in. komunikację „od odbiorców do odbiorców” (coraz częściej marki będą korzystać z contentu przygotowanego lub inspirowanego klientami_kami), ultra real time marketing, standard posiadania napisów w nagraniach wideo w social mediach i większe zaangażowanie z mikroinfluencerami_kami – tłumaczy Anna Kiedrzyńska-Tui, dyrektor operacyjna Propsy PR.

Aby zdobyć bezpłatny Trendbook PR 2022, wystarczy wejść TUTAJ. 

Patronem medialnym TrendBooka jest serwis PRoto.pl. TrendBook PR 2022 został przygotowany z myślą o tych, którzy działają m.in. w relacjach publicznych, komunikacji zewnętrznej, promocji czy w relacjach z mediami.

Inspirownik 6/6. Jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

POBIERZ