Komunikacja sprzyja tym, którzy nad nią pracują. Nawet najlepsza informacja prasowa nie zadziała, gdy nie dotrze do odpowiednich ludzi. Naucz się dobierać odpowiednie media, tworzyć wciągające narracje i angażujące historie. Ćwicz wystąpienia medialne, trenuj efektywną komunikację interpersonalną. Poznaj etapy prowadzenia komunikacji i sposoby raportowania wyników.
Powodzenie projektu często uzależnione jest od skutecznej komunikacji z jego odbiorcami. Dzięki nowym mediom komunikacja ta może być dwustronna, angażująca i efektywna. Tradycyjne media mówią do ludzi – social media z nimi rozmawiają. Dowiedz się, jak działają obecnie social media i wzmocnij swoje kompetencje w tym zakresie.
· Język inkluzywny. Jak komunikować się bez uprzedzeń?
· Komunikacyjna rozgrzewka dla kobiet
Ania ma na swoim koncie szkoleniowym ponad 100 godzin oraz ponad 9 lat na sali wykładowej Uniwersytetu SWPS. W swojej pracy trenerskiej i wykładowej najbardziej ceni kontakt z ludźmi i poznawanie różnych perspektyw w bezpiecznej przestrzeni. Specjalizuje się w tematyce wystąpień publicznych oraz projektowania dobrej komunikacji w zespołach.
Arek to sceptyczny entuzjasta mediów społecznościowych, od 10 lat prowadzący różnorodne profile w mediach społecznościowych. Wierzy w magiczną moc opowieści – także tych internetowych – oraz w to, że social media mogą być doskonałym narzędziem do tego by, głos Światozmieniaczy_ek był bardziej słyszalny w debacie publicznej.
Bartek związany jest z mediami od ponad 16 lat. Najpierw od strony pracy w różnych redakcjach realizował materiały dziennikarskie, następnie „po drugiej stronie mocy” współpracował z mediami jako piarowiec. W pracy szkoleniowej najbardziej ceni zaangażowanie uczestników, które niczym energia jądrowa, rozszczepia się dla nich na efektywne zdobywanie nowej wiedzy. Specjalizuje się w budowaniu relacji z mediami oraz realizacji kampanii medialnych.
Anna Kiedrzyńska-Tui 508 107 171