Rozpoczęliśmy współpracę z aplikacją TikTok! Dzięki temu kanałowi komunikacji, z promocją działań społecznych, będziemy docierać do coraz szerszej grupy odbiorców. Propsy!

Projekty, które promujemy w mediach tradycyjnych i społecznościowych dotyczą m.in. edukacji, ekologii, odpowiedzialnej konsumpcji, kultury czy przedsiębiorczości. Współpraca z TikTokiem daje możliwość dotarcia z tymi tematami do coraz szerszego i młodszego grona odbiorców. – Chcemy, by działalność organizacji pozarządowych stawała się coraz popularniejsza, a młodzi ludzie czuli, że mogą się w nią angażować i mieć realny wpływ na dotyczące ich sprawy – mówi Ewa Babicka, specjalistka z Propsy PR. – Użycie TikToka w kampaniach społecznych jest naturalnym i najbardziej bezpośrednim kanałem komunikacji z młodymi. A nam daje szansę spróbować czegoś całkiem nowego – podsumowuje Ewa.

Pierwszą realizowaną wspólnie kampanią społeczną jest „Ponad Granicami. Rozmawiajmy o migracjach”, której organizatorem jest Centrum Edukacji Obywatelskiej. W jej ramach zaproszeni influencerzy opowiadają na TikToku swoje historie migracji i inspirują użytkowników do własnej interpretacji hasztaga #ponadgranicami. Inicjatywa jest eksponowana na stronie głównej TikToka, a informacja o nowym trendzie rozesłana do wszystkich publikujących twórców.